Números de la revista
1. ISSUE: 16
Volumen: 03, Número: 04 - March/May 2004 - ISSUE: 162. Artículos
Research article
Um método quantitativo para avaliação da satisfação dos clientes
A quantitative method for evaluation of the customers' satisfaction
Freire de Souza, Fátima
Lima Crisóstomo, Vicente
Régis Botelho, Ducineli
Resumen: Esquema inovador para avaliar a satisfação dos clientes capaz de fornecer resultados quantitativos inequívocos.
Abstract: Innovative outline to evaluate the customers' satisfaction capable to supply unequivocal quantitative results.
Research article
Reflexiones teóricas sobre el aprendizaje de la administración centrado en la persona del alumno
Meditate theoretical on the learning of the administration centered in the student's person
Ferrari, Carlos Alfredo
Resumen: La idea de “experiencia” en relación a la realidad educativa del Centro Universitario Devoto (Cárcel de Devoto – Universidad de Buenos Aires).
Abstract: The idea of “experience” in relation to the educational reality of the Devote University Center (Jail of Devote–University of Buenos Aires).