Back to top


Técnica Administrativa - Scientific Journal


Open Access

Ficha del artículo

Tipo: Research article

Título

Relación entre la reforma política y la educación básica en la Argentina y su incidencia en el desarrollo. Escenarios al 2010.

Relationship between the political reformation and the basic education in the Argentina and their incidence in the development. Scenarios at the 2010.

Autoría

Mosso, María José ⓘ

Ferrari, Carlos Alfredo ⓘ

Resumen

Trabajo de prospectiva enmarcado en en el compromiso del mejoramiento de la educación de la Comisión Nacional para el Mejoramiento de la Educación Superior del Ministerio de Educación.

Abstract

Work of prospective framed in in the commitment of the improvement of the education of the National Commission for the Improvement of the University Education of the Ministry of Education.

Palabras Clave: Prospectiva, Educación, Escenarios

Keyword: , ,

Bibliografía - Bibliography

No se encontró al autor en la base de datos

Journal: Técnica Administrativa - ISSN: 1666-1680

Volume: 01, Number: 6, Order: 3; [ISSUE:6]

Date of publisher: 2002-07-15

URL: www.cyta.com.ar/ta0106/v01-06art03/v01-06art03.htm

License: Atribución 4.0 - Internacional (CC BY 4.0) / © Ciencia y Técnica Administrativa

Registro ISSN:1666-1680

Cita del artículo

Mosso, María José; Ferrari, Carlos Alfredo; (2002). Relación entre la reforma política y la educación básica en la Argentina y su incidencia en el desarrollo. Escenarios al 2010.. Técnica Administrativa. 01(6), 3. http://www.cyta.com.ar/ta0106/v01-06art03/v01-06art03.htm


Google Scholar Index

Article

Relación entre la reforma política y la educación básica en la Argentina y su incidencia en el desarrollo. Escenarios al 2010.

Publisher:

Ciencia y Técnica Administrativa - CyTA


To send article, send it to the email: editorialcyta@gmail.com

Identify it, in the subject field, with the word: Article

In the body of the email, indicate the following information for each of the authors, name to be quoted, filiation, and email